Home » , , , , , , , , , » Mari buat duit sambil berfacebook, bertwitter, berforum, dan bermacam-macam lagi! Sambil online, sambil buat duit!

Mari buat duit sambil berfacebook, bertwitter, berforum, dan bermacam-macam lagi! Sambil online, sambil buat duit!

THE GREAT CHURP CHURP RACE IS BACK! RACE UNDER BRIGHT LIGHTS AND CHOOSE YOUR REWARDS!



How does getting rewarded through sharing sounds like to you? Join #ChurpChurp today and bring more friends to the community! http://www.churpchurp.com/aatook/share/churpchurp-invite



Di sini atok nak perkenalkan satu sistem PTC = pay per click yang SANGAT MUDAH!!!

Kenapa atok cakap sangat mudah?

1) Tidak perlukan pengesahan website atau blog
2) Tidak perlukan website atau blog
3) Tidak perlukan kemahiran HTML atau coding-coding website (hanya post link iklan yang diberikan di email, facebook, twitter, friendster, atau di mana-mana sahaja)
4) Boleh postkan iklan di mana jua anda inginkan (cth: email, facebook, twitter, friendster, forum, website, blogspot, atau di mana-mana sahaja)
5) Boleh pilih seberapa banyak iklan yg anda nak post
6) Ada banyak iklan untuk dipilih
7) Terdapat banyak contest-contest HADIAH YANG LUMAYAN untuk dimenangi
8) Ada dua sistem iaitu PTC = pay to click dan jugak REWARD INVITE FRIENDS!


Apa itu PTC = pay to click?

PTC ini adalah satu sistem di mana anda hanya perlu postkan iklan-iklan yang ditawarkan kepada anda di mana-mana jua anda mahu (cth: email, facebook, twitter, friendster, forum, website, blogspot, atau di mana-mana sahaja). Kemudian, jika ada seseorang yang click iklan tersebut, anda akan DIBAYAR mengikut harga iklan yang ditawarkan. Harga iklan yang ditawarkan adalah bergantung, ada yang RM0.20, ada yang RM0.40, dan macam-macam lagi. Maksudnya, jika seorang rakan anda click iklan berharga RM0.20, anda akan dibayar RM0.20. Jika ada sepuluh orang rakan anda yang click iklan pada harga yang sama, anda akan dibayar RM2.00. Sungguh mudah bukan? Hanya perlu postkan iklan (tanpa modal) dan kita akan dibayar jika ada orang click iklan tersebut.


Selain itu, terdapat juga sistem pay per deal. Pay per deal ni adalah sistem di mana jika seseorang deal dengan iklan yang ditawarkan (cth: deal barang daripada iklan yang ditawarkan), anda juga akan DIBAYAR! Harga boleh mencecah RM1.00 - RM3.00 per deal! Maksudnya, jika ada seorang rakan anda click pada iklan yang menawarkan RM3.00 per deal dan deal dengan product tersebut, anda akan dibayar RM3.00! Sungguh mudah bukan? Hanya perlu postkan iklan (tanpa modal) dan kita akan dibayar jika ada orang deal dengan iklan tersebut.



Apa itu REWARD INVITE FRIENDS?

REWARD INVITE FRIENDS adalah satu reward yang dibayar kepada kita jika ada seseorang yang mendaftar di bawah kita. Kita akan dibayar RM1.00 SEORANG! Maksudnya, kita hanya perlu mengajak rakan kita untuk join advertisement ChurpChurp ini di bawah kita dan kita akan dibayar RM1.00! Jika anda mempunya ramai friends di Facebook, Twitter, forum, email, atau di mana-mana sahaja, ini adalah satu peluang keemasan untuk anda! Sungguh mudah bukan? Hanya perlu mengajak rakan kita (tanpa modal) dan kita akan dibayar jika mereka join di bawah kita.


Jadi, apa yang anda tunggu lagi?






*Jika anda menyukai Entry ini, silalah klik 'LIKE' dan 'SHARE' button untuk dikongsi bersama rakan anda di FaceBook~

No comments:

Post a Comment